Wednesday, August 21, 2019

"Bayambang Hymn," the town's official hymn

Bayambang has an official hymn, the "Bayambang Hymn."

Bayambang Hymn

Pinablin Baley mi'n Bayambang
Tawir ed inmuunan kaatengan
Marakdakep ya panayaman
Nimatalek anggad iner man

Diad istorya ditan nabasa
Kumaliman kabisera'y bansa
Iyagel mi ka, agmi paulyanan
Sika lay lawas ya simpitan

Ibelyaw Bayambang!
Baley ko Bayambang!
Tawir ko Bayambang!
Aroen Bayambang!

Diad sekder, abig na ulupan
Tan progreso'y agla naamperan
Nikurit ed sankamunduan
Sankadukuyan ya kalutan ed dalan

Bayambang baley kon abangonan
Niutel lad nunot tan liknaan
Andin balot naitilak
Aya la pinablin Bayambang

Ibelyaw Bayambang!
Baley ko Bayambang!
Tawir ko Bayambang!
Aroen Bayambang!
(2x)

Composer: Jane Frances Ambat van Doorn of Brgy. Nalsian Sur

Listen to the original rendition of the composer's own mother, Mrs. Gilconida Ambat van Doorn > https://www.youtube.com/watch?v=SuavVn-dOWY

Filipino translation (by Resty S. Odon, Dr. Leticia Ursua, Vernaliza M. Ferrer):


Bayambang Hymn

Minamahal naming bayan ng Bayambang
Pamana mula pa sa aming ninuno
Magandang tirhan
Ipinagmamalaki maski saanman

Sa kasaysayan diyan mababasa
Ikalimang kabisera ng bansa
Ipagtatanggol ka namin, 'di pababayaan
Ikaw na ang laging iniingatan

Isigaw "Bayambang!"
Bayan ko, Bayambang
Pamana ko, Bayambang!
Mahalin, Bayambang!

Sa katatagan, ganda ng samahan
At progresong hindi na mapipigilan
Nakasulat sa buong mundo
Pinakamahabang ihawan sa daan

Bayambang, bayan kong kinagisnan
Nakakintal na sa puso't isipan
Di pahuhuli kailanman
Heto na, pinakamamahal na Bayambang

Isigaw "Bayambang!"
Bayan ko, Bayambang
Pamana ko, Bayambang!
Mahalin, Bayambang!
(2x)


No comments:

Post a Comment